wij vermaken ons prima! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu wij vermaken ons prima! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu

wij vermaken ons prima!

Door: Roos & Teun

Blijf op de hoogte en volg Roos en Teun

10 November 2014 | Australië, Alice Springs

Zeg Roos hoe vindt jij de reis tot nog toe?

Nou... De reis is een beetje zoals chips eten en daarna je vingers af likken, het geeft gewoon een extra dimensie. Wat vindt jij van de reis Teun?

Het is niet zo dat we heel de dag niks doen. Eigenlijk zijn we heel de dag bezig met niks doen. Dus wat mij betreft prima! Ik heb trouwens voor Mounty & Buis een mooie "truck" vast gelegd(zie foto). Tevens het advies van Bart opgevolgd, elke dag een huppeltje te doen en te bedanken. Kun je vertellen waar we allemaal zijn geweest en wat we mee hebben gemaakt?

Ja natuurlijk. Na een lange reis van 35 uur zijn we aangekomen in Melbourne. Na een lange speurtocht naar de verloren tas en een korte nacht in het hostel zou je toch denken even lekker bijkomen.. haha tja de gene die ons echt kennen hadden het al kunnen voorspellen. Diezelfde dag hebben we een camper gehuurd en we maken nu een road trip van 6000km naar Cairns. Hier een opstapeling van de plekken; Melbourne, Adelaide, Port Augusta, Coober Pedy, Uluru en Alice springs(waar we nu zijn). Het is fantastisch we vallen van de ene in de andere ervaring. Eigenlijk is het allemaal onbeschrijfelijk. Lekker vrij allemaal, genoeg tijd om alles te zien en lekker te doen waar we zelf zin in hebben! Wil je hier nog iets aan toevoegen?

Jazekers! Zoals ik het zie, heeft het kwijt raken van de tas onze reis op een positieve manier beïnvloed. Zo zie je maar weer dat alles met een reden gebeurt. Het gebeurt bij mij alleen wat vaker dan normaal!

Haha ja zeg dat wel! Gelukkig hadden we van Jos een heilige Antonius gekregen!

We willen iedereen nog bedanken voor de mooie berichtjes in het reisboek en de vele bescherm engeltjes!

De groeten uit Australië!

• 10 November 2014 - 03:53

Bart:

dat zijn soepele woorden van welbevinden! 'Wij vermaken ons prima' 'huppeltjes maken'
    'Jos antonius' 'dankjewelletjes' 'lekkere vrije valletjes in ervaringen, zonder verbanddoos' daarom 'onbeschrijfelijk'. ' zoek de tas die toch nadien bespeurt is'
    GOED ZeG! Lekker op pad waar de paden lang zijn en ook weer kort, omdat je kunt kijken door de voorruit! 'Daar gaan we naar toe!' Ff stilzetten en laat de genieter maar weer lopen!

Ik zit nu in de nachtshift, ik ga gelijk nu chips eten en alle 10 mn vingers nadien aflikken. Dank jullie wel! Goed verhaal op naar het volgende! De genieter hapert nooit. Men hapt in chips en neemt al knagend waar! Daarna kijkt ie onbewust naar z'n vingers en likt ie z'n vingers af en hoort men geen gekraak van kauwen of zak!
    Kortom: het ultieme waarnemen is na het eten van chips en aflikken.

Waarneemze

Groet Bart

• 11 November 2014 - 12:55

Jolanda:

Mooie foto's en coole camper!

Groetjes uit Volkel

• 12 November 2014 - 12:09

Clazien:

Hoi Teun en roos.
    Leuk dat we even mee kunnen lezen van jullie avontuur.
    Geniet maar lekker door.

Een dikke knuffel van opa en oma.