houd hem vast anders raak je hem kwijt. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu houd hem vast anders raak je hem kwijt. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu

houd hem vast anders raak je hem kwijt.

Door: roos de kraker

Blijf op de hoogte en volg Roos en Teun

29 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Goedemorgen avond of nacht. maar net wat jij je bevind op dit tijdstip.

De reis zit erop. redelijk vlekkeloos verlopen. klein puntje dat teun onze tickets al was verloren op schiphol. Na een tijdje zoeken waren ze toch in zijn jas zak. geen reden voor paniek dus!

na een lange 35uurs durende reis zijn we aangekomen in Melbourne. al vrij snel leren we andere backpackers kennen en delen samen een taxi. op plaats van bestemming stappen we uit en lachen we wat.

maar dan. .... teun vergeet zijn ukulele tas, paspoort, mijn ipod en camera. shit! (vast houden die jongen voordat je hem dadelijk ook kwijt bent) gebeld naar het bedrijf en het vliegveld en er wordt al snel een melding gedaan naar alle chauffeurs in Melbourne. lichtelijk gefrustreerd zoeken we een hostel om bij te komen. Om half 6 in de avond vallen we in slaap en worden rond 12 wakker. tja toch maar even het nacht leven in dan. Na een grote wandeling in de stad toch maar besloten te gaan slapen. al snel word ik wakker en mijn wifi staat aan. Er is verbinding gemaakt met een router. wat een toeval dacht ik. kan ik mooi even wat schrijven. op dat moment krijg ik een mail binnen van de politie. Onze spullen zijn gevonden! Hoe ze aan mijn mail komen en ik aan Internet. no idea! oh yeah.

nou hop het bed uit en op naar de politie.

Helaas geen foto's bij dit blog xD

• 29 Oktober 2014 - 21:28

Vanessa:

Fijn dat jullie op je plek zijn.....je weet maar nooit met malaysian airlines haha
    Have fun xxx

• 29 Oktober 2014 - 21:34

Ramon:

Wat een ventje die Teun!

• 29 Oktober 2014 - 21:41

Paul:

Haha Teun jonge, het treft ook altijd jou:P fijn dat jullie goed aan zijn gekomen. Melbourne leuke stad. Als je tijd heb kun je een uitstapje maken naar phillip island. Pinguins koalas e.d. zijn daar te vinden. Veel plezier!! En hou hem goed vast;)

• 29 Oktober 2014 - 21:51

Peter En Agnes:

Dus geen nieuws onder de zon, ha ha. Herkenbaar. Veel succes verder.
    Groetjes.

• 29 Oktober 2014 - 22:51

Clazien:

Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn.
    Dat word dus goed goed opletten.
    Bind alles maar aan jezelf vast.haha
    Je hebt nog lange tijd om te oefenen.
    Maar een hele leuke vakantie en gelukkig is dit goed afgelopen.

Groetjes opa en oma Peel.

• 30 Oktober 2014 - 07:05

Jolanda:

Ben maar zuinig op je spullen en op elkaar!
    Veel plezier samen.

Groetjes uit Volkel