Voorbereidingen - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Roos en Teun de Kraker / Zwaans - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Roos de Kraker

Blijf op de hoogte en volg Roos en Teun

09 Oktober 2014 | Nederland, Volkel

Al een aantal keer is aan mij deze maand gevraagd of we al druk bezig zijn met de voorbereidingen.

Tja, van te voren alle benodigde dingen doen voor de reis. De spullen zijn compleet en we hebben enig idee hoe we rond zullen gaan. Verder heb ik me nog niet ingelezen over het land en de bezienswaardigheden. Ik wil dit als een verassing op me af laten komen.

Ik verwacht niets. Niet in de zin van 'ik stel me er niets bij voor' maar ik laat mijn verwachtingen mij niet blokkeren. Ik stel me open en laat me verwonderen door wat komen gaat.

Liefs Roos

  • 27 Oktober 2014 - 11:09

    Vanessa Prudon:

    Heel veel plezier en geniet!!!!!!
    Xxx vanesa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos en Teun

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 861
Totaal aantal bezoekers 8187

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 05 Februari 2014

Australie - Nieuw Zeeland

Landen bezocht: